Fredag 19/2 -10

God afton.
Jag sitter och funderar på vad man ska packa ner i väskan.
Och vad man ska ha på sig imorgon. Förslag? 
Det blir att åka till Stockholm imorgon och fira min skrutt Minna som fyllde 4 år förra veckan. ♥
Helgen kommer att gå ut på mycket mys, mat och godis.



Så tillbaka till mitt klädproblem.

           
Blå tröja med           Rosa tröja med        Svart spets             Svart/blommig
paljetter från HM      paljetter från HM       klänning från          klänning från
Vita trasiga jeans     Hög svart kjol           Bikbok.                  Nelly.
från Gina.                från HM. 

Din åsikt betyder mycket.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Zasah

Lätt den svarta spets klänningen från bikbok.

verkligen sexigt med din kropp. :)

GRR

2010-03-24 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0