Tisdag 23/2 -10



Nej nu får det räcka med all snö, det börjar lika nordpolen här.
Om man ska åka slalom behöver man inte åka låga biten.
Bara gå ut och ställa sig i en av dom gigantiska snöhögarna på gatan.
Nu är jag avundssjuk på Marina och Amanda som är i Rom, visst det är bara 10-14 grader varmt.
Men det är mycket varmare än här i alla fall, och ingen snö!
Det kommer nog vara snö på studenten, skulle då inte förvåna mig.
Då blir det väl vit overall, gud så vackert.



Finns ännu en sak som jag måste klaga på och det är folktandvården.
Jag har nu haft plasttänder i 2 veckor och dom har ännu inte ringt och sagt att jag ska komma dit.
Det verkar som jag kommer att ha dom i 4 veckor till.
Det känns inte så lockande och jag börjar bli trött.
Det isar, spänner och gör allmänt ont.
Visst det är mitt eget fel eftersom jag ville göra det, men att det skulle krångla såhär mycket visste jag inte. Det gör mig sur.
Dom lovar så jävla mycket men håller inget. Det var problem redan från början.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0