Söndag 28/2 -10



Ja då var det dags att ta tag i det igen.
Jag säger det igen, det kan inte bli sagt för många gånger;
Jag vill inte ha APU!
Jag har ingen tid, ingen ork och ja, ingen lust.
Marina och Jennie är väl helnöjda, typ lediga i 4 veckor.
Hoppas resten av er är lite mer positiva till APUn än jag.

Idag var det balträning, John kunde tyvärr inte komma så jag fick dansa med Joacim Nygren.
Jag va så förvirrad idag, hade glömt bort allt.
Måste va träning varje söndag annars blir det galet.



Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gör du din APU då?

2010-02-28 @ 20:46:06
Postat av: Nathalie

Anonym; På Göstas Park.

2010-03-01 @ 17:27:41
URL: http://nathaliebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0