Tisdag 16/2 -10

Idag mina vänner blev det en efterlängtad semla med skruttis Amanda ♥ :)
Varm choklad med grädde och en smarig vanilj semla.
Det kunde inte bli bättre.

Mitt i allt mys ringer ett dolt nummer, hmm. Gissa vem det var.
Jo min tandläkare och vad sa hon? Att mina tänder kanske inte kommer imorgon.
Min vanliga tur fortsätter. Oh så arg jag blir!
Ska ja gå runt med dessa odugliga, gula tänder i en vecka till?
Dom sitter ju för fan inte ens fast i käften på mig.
Kommer tappa dom vilken minut som helst.
Känner mig gammal...

Jag tog en sväng ut till stallet för att lugna ner mig.
Väl där möts jag av en surbulle till häst som hatar allt (förutom minette, she's gay!).
Doften av fårkiss och hästbajs kan inte bli bättre så här på kvällen. ;) :L
Jag sprang rakt in i en cykel som stod parkerad i en mörk stallgång.
Vart kom den cykeln ifrån?!

Jaja, hoppas på att resten av kvällen blir lugn och man får vila upp sig lite.
Kanske läsa lite i min bok; Bunker av Andrea Maria Schenkel.
Verkar rätt spännande, en kriminalroman.
En ung kvinna blir brutalt överfallen av en okänd man
och förs bort till en enslig gammal kvarn djupt inne i skogen.
Där inleds ett gåtfullt kammarspel mellan offer och förövare.
Rädslan, förvirringen och hämndbegäret suddar snart ut gränserna
mellan dåtid och nutid, oskuld och skuld: Vem är han? Vem är hon?
Och vad är mannen igentligen ute efter?



En sista sak sen försvinner jag.
Grattis till körkortet Sara! :) ♥

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack gumman! :)

2010-02-16 @ 21:35:58
Postat av: Julia..

Tur att det finns nån som rider dendär lilla hästen!(: Tangara alltså(:

2010-02-25 @ 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0