Fredag 1/1 -10

Ja, så här sitter man dagen efter nyårsafton och nu inser jag att nyårsafton alltid slutar i kaos.
Tårar, spyor, "kärlek" och en trasig hand, jag fick inte ut något bra i alla fall.
Hoppas ni andra hade en super bra nyårsafton.

Min hand ska undersökas om några dagar om inte svullnaden gått ner,
det känns som hela handen är bruten men det är inte möjligt.
Notis till mig själv: Släpp aldrig jennies arm!
Huvudvärken släpper nog snart och pigg, ja det kommer jag nog kanske vara imorgon.

Och ja, mer och mer snö. Nej nu får det faktiskt räcka.
Bort med snön och ge mig tropisk värme.

Tack för mig.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, håll hårt i mig!

2010-01-01 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0