Lördag 30/1 -10

Hejhej hemskt mycket hej.

Ikväll blir det Gruvan för att kolla på hot shots. Fest!
Kvällen spenderas då med Emma, som är oskuld på gruvan, Lovi, Dan, Martin, Gustav och en massa mer.
Det är ju förövrigt typ 20 minus ute så det är risk för halka och köldskador påväg till Gruvan.
Kvällens klädsel är ännu inte vald, man har lite beslutsångest pågrund av kylan.
Men Martin har lovat att om jag har högklackat ska han bära mig ner till Gruvan.
Jag borde nog utnyttja det nu när han har lovat det.  ;)


 

Nu är det bara 3 dagar kvar till operation och nu kommer nervositeten.
Jag önskar att det går som det ska och smärtan inte är för stor.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var kul, nästa gång ska jag dock inte ha ont i huvudet! :o

För det blir väl en nästa gång? ;)

2010-02-01 @ 19:23:58
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0