Måndag 4/1 -10

Om dina tårar blir en flod.

Det är kallt, mörkt och ensamt.
Men nu blir det ändring på det.
Jag ska hem!

Det är hårt att bo ensam, men ett tack till Jennie och Amanda som har hållt mig sällskap vissa dagar.
Utan er hade ja nog blivit helt galen på att gå och trampa på mig själv.
Jag har dock haft tid att träna, träningsvärken byggs på och det känns underbart.
Visst, vissa dagar har ja knappt kunnat gå men vadå. Det är ju värt det.
Det visade sig också att jag hade stukat tummen, men ingen fara den är på bättringsvägarna.

Nu är det bara en vecka kvar på det underbara lovet, vill verkligen inte tillbaka.
Men man har väl inget val. Jag vill att det här ska bli den bästa vårterminen någonsin.
Det är våran sista och den vi kommer minnas i lång tid framöver.
Vi måste;
* Åka på kryssning.
* Åka till Kolmården
* Åka till Liseberg
Vi ska göra det vi länge längtat efter, vi ska inte se tillbaka och säga; jag ångrar att jag inte gjorde de och de.
Nu tar vi chansen och låter glädjen och kärleken frodas. Inga ledsna miner här, bara en massa leende.
Student 2010!

Tack för mig.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack själv:)<3

2010-01-04 @ 14:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0