Söndag 24/1 -10

God morgon & god eftermiddag.

Jag är helt slut efter gårdagen, kom hem sisådär vid halv 3.
Vi var på bio igår, jag, Amanda, Jennie, Viktor och Marcus.
Vi kikade på It's complicated. Ja det är en tantfilm, men ack så bra.
Efter bion åkte vi hem till Amanda och det är som alltid lika kul.
Bussresan hem va inte precis den bästa.
Vi satt brevid några medelålders kvinnor som skratta och skrek så öronen höll på att ramla av. Jag skojar inte.
Men vi kom till sist hem och man fick lägga sig i sängen.

Idag blir det att åka ut till stallet en sväng om jag hinner, måste lämna täcket jag har lagat.
Så jag slet med det, jag lukta hästskit halva dagen igår.
Men i alla fall, senare blir det årets första balträning, yeey.
En uppdatering om hur sämst jag var kommer senare.
Wish me luck.

Jag säger det ännu en gång, grattis till Sofia som idag fyller 19 år :)



Saknar dig plutt ♥


Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket :)

2010-01-24 @ 13:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0