Tisdag 26/1 -10

and they laugh in a language i don’t understand.


Idag blev det att gå upp tidigt och åka in till Linköping.
Det var äntligen dags för halkan.
Ja kan tala om att jag va måttligt nervös och trodde på något konstigt vänster att bilen skulle välta. Hmm, ibland tänker jag way to much.
När jag väl skulle köra va jag som ett asplöv.
Jag gasa iväg där och skulle då panikbromsa. Och dra åt skogen va halt det va!
Det blev att jag snurra runt lite grann, spännande.
Men dagen flöt på och jag klara mig utan att bli underkänd, yey (Y)

Imorgon blir det risk ettan, så upp tidigt ännu igen.
Borde va olagligt att gå upp vid 6.
Funderar på att belöna mig själv med en lunch på ming.
Bara för att jag gått upp så tidigt och varit så duktig. (a')



Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0