Söndag 7/3 10



Sammanfattning av gårdagen.



Det började med en middag med Jennie, Amanda och Lovi.
Vi är för övrigt ganska bra på att göra tacos, det går väl inte att misslyckas med.
Det blev massa mys, mat och glass såklart :)
Lite bilder från igår.



Lovi styr med grönsakerna.



Och Jennie styr med köttfärsen.


Den fina dukningen.


Lovi ställde upp att modella glasögon.


Lyckan av att Kalle och Orsa spelmän visades på tv.


Och en liten fundering om glassen va god eller inte.


Ja efter middagen ville vi så gärna hitta på något så vi slängdes oss in i bilen och begav oss mot stan.
Halvvägs dit blev både Lovi och jag dötrötta.
Vi åkte hem till Amanda i Lambohov och lämnade bilen och därifrån skulle vi ta bussen.
Vi missa två bussar och när vi väl kom på bussen va det några efterblivna 94or (dom kunde inte varit äldre)
som rökte längst bak i bussen så busschaffören vägra åka längre och han ringde polis.
Jag förstår honom helt och tyckte faktiskt synd om honom.
Vi kom in till stan vid halv 1 och skulle åka med bussen halv 2 så det var ingen ide att dra sig mot krogen.
Vi stanna på rese, vi lyckades ta oss in på väntesalen, det skulle va låst men jag har mina ljusa stunder,
så jag satt en McDonalds mugg i dörröppningen så vi kunde sitta och vänta i värmen.
Efter en timmes väntan kom bussen och vi var påväg hem.
Vi gjorde ju iaf något och det va ju huvudsaken :P

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Lovi

Det var en spännande färd vi gav oss ut på. Men trevligt var det jue!<3

2010-03-07 @ 19:51:36
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0