Lördag 27/11 -10



En rolig och smärtsam dag.

Jag och Lovi satt oss i bilen och drog iväg till Linghem för jag skulle äntligen tatuera mig.
Jag fick ligga i 3 timmar men resultatet blev underbart.
Till er som funderar på att tatuera över revbenen. GÖR DET INTE!

Efter tatueringen va klar satt vi oss i bilen och sikta hemåt.
Nästan hemma så börja motron att koka och det börja ryka som fan!
Jag trodde bilen skulle brinna upp och Lovi och jag skulle dö en hemsk död.
Nu tror jag att jag har fått till det men det stora ögonblicket är imorgon.
Ska den starta eller inte? Vi får se.

Emma Underbar Hallberg fyller år idag så vi stack ner till henne på en liten fika.
Alltid mysigt med alla söta kottar.
Och nu sitter jag här och har lite ont i revbenen, men vill man va fin får man lida pin.


Resultatet!
Tatuerare: Patrik Jonsson


Tack för mig.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

as fin tatuering:) hur mkt fick du betala för den?

2010-12-13 @ 18:43:54
Postat av: Nathalie

jag fick betala 1000 kr.

2010-12-19 @ 12:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0