Onsdag 3/11 -10



Min helg har varit underbar!
Lite sent, men bättre sent än aldrig!
Jag har varit i Stockholm med underbara Ida och Maria från Dalarna.
Vi har ätit gott och varit på fotografering.
Man blev sminkad och man kände sig som en äkta prinsessa.
Det blev dyrt men det var det absolut värt!

Jag hade verkligen ingen lust att åka hem men va ju tvungen, fy!
Gått 3 dagar på v.44 och har inte fått jobba nån dag.
Börjar bli tråkigt att sitta här nu.

Här är lite bilder från helgens fotografering :)



Tack för mig. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym (a)

Fler bilder därifrån vore fint :) Du är ju så snygg ;)

2010-11-04 @ 11:10:11
Postat av: Alex Wass

oj så sjukt fina dom blev nathalie :D

2010-11-12 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0