Tisdag 23/11 -10

Hej alla sockersöta underbara gullungar.

Idag har det varit mystisdag på högsta nivå.
Det började med en tur neråt med min kära mor sen
iväg ut i snöstormen på promenad med älsklingshundarna Filli & Julle.

Efter det blev det efterlängtad på Sandelius med Emma, Lovi, Martin, Jb & Daniel.
Det blev en smarrig varm choklad med grädde. Det kan aldrig bli fel.

Sen blev jag och Lovi sjukligt sugna på Pizza så vi satt oss i bilen och åkte cirka 200 m till Oasen.
Sen satt vi där och mumsa.

Det har över lag varit en bra tisdag. Men det är alltid bra dagar när dom bästa är med i bilden :)
Nu ska jag hoppa i sängen för imorgon är en ny dag, en jobbardag.



Där ser man lite av mitt nyfärgade hår. Ingen bra bild men får duga.

Tack för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0